دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ جدید تتلو , آهنگ تتلو مرد , دانلود آهنگ مرد تتلو منتشر شد

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ جدید تتلو , آهنگ تتلو مرد , دانلود آهنگ مرد تتلو منتشر شد

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود ویدیو موزیک شهدا از تتلو + آهنگ ( دو کیفیت )

ali alizade | سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

دانلود آهنگ شهدا تتلو

ویدیو موزیک شهدا تتلو


tataloo video دانلود آهنگ شهدا از امیر تتلو + ویدیو موزیک ( نسخه اورجینال )


دانلود آهنگ شهدا تتلو

دانلود ویدیو موزیک شهدا از تتلو


پس از پخش این برنامه امیر تتلو در صفحه اینستاگرام خود می نویسد :« غیر مجاز تویى که حرف زدن بلد نیستى و میاى تو شبکه ملى!! غیر مجاز اون هیکلته که یه ورزش نمیکنى میخواى وایسى جلو دوربین!! غیر مجاز اون فن بیان و اجراته که در حدّ کشورم نیست و یه خارجى ببینه آبرومون میره!! غیر مجاز ما نیستیم تویى که معلومه هزار تا رنگى و انقدر راحت میاى تو یه برنامه با این لحن که شایسته خونوادته در مورد یه قهرمان صحبت می کنی.»



وزیر اطلاعات افزود: افرادی که در ستاد انتخاباتی یک فرد فتنه گر فعالیت داشتند دلیل نمی شود که ما آن اشخاص را عضو فتنه بدانیم.

مجری نگاه یک درباره پرونده جیسون رضاییان سئوال کرد که وزیر اطلاعات با بیان اینکه ممکن است نظر این دستگاه با نظر دیگر دستگاه ها یکسان نباشد از مجری خواست به این سئوال پاسخ ندهد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: افرادی که آسیب رساندند و آرامش جامعه را برهم زدند و هنجارشکنی کردند و چالش امنیتی بوجود آوردند به عنوان عناصر فتنه شناخته می شوند.

وی همچنین در توضیح اقدامات و موفقیتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایجاد امنیت و آرامش در کشور به تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و انهدام چندین گروه تکفیری و تروریستی در کشور اشاره کرد.

وی گفت: یک گروه پنج نفری که قصد انفجار اسکله چابهار را داشت شناسایی و به هلاکت رسیدند.

وزیر اطلاعات تلاش ها و رشادتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) را سبب آرامش ایران در منطقه عنوان کرد و افزود: دستگیری تکفیری های سقز، گروه تکفیری که در روز قدس 93 در شیراز قصد راهپیمایی و عملیات انتحاری داشت، گروه تروریستی که شمشیرباز بین المللی کشورمان را به گروگان گرفته و قصد عملیات انتحاری در مشهد را داشت از دیگر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی همچنین به اقدام یک گروه تکفیری دیگری که در مراسم عاشورای سال گذشته قصد مسمومیت غذای عزاداران را داشت اشاره کرد و افزود: ماموران وزارت اطلاعات توانستند اعضای این گروه را نیز دستگیر کنند و همچنین گروه تکفیری دیگری را که در تهران قصد عملیات انتحاری داشت و جلیقه هایی به این منظور از عراق به صورت جداگانه وارد کشور کرده بودند را شناسایی و به هلاکت رسانند.

وی خاطر نشان کرد: ابوحبس عزیزی سرکرده گروه تکفیری دیگری که در بلوچستان اقدام به دستگیری و به شهادت رساندن عده ای از معلمان و بسیجیان منطقه کرده بود در 16 بهمن 93 شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فعالیت سربازان گمنام از سوی رهبری به فعالیت خاموش نامگذاری شده است، گفت: در ایام نوروز و در چادرهایی که ناجا برای اسکان و خدمات رسانی مردم در اختیارشان قرار می دهد عده ای قصد بمب گذاری و تخریب داشتند که با اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) ، این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

علوی در توضیح دیگر موفقیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) به دستگیری و به هلاکت رساندن عبدالمالک ریگی و داماد وی عبدالشکور شه بخش اشاره کرد و افزود: در دولت یازدهم خرابکاری هسته ای نداشتیم اما در دولت قبل اقداماتی بوده که البته من عملکرد دولت قبل را در این زمینه نمی دانم.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در آزادی سربازان گروگان گرفته شده نقش مهم و بسزایی داشت به آزادسازی فرزند یکی از شهروندان خوزستانی از دست گروگانگیران اشاره کرد و گفت: تمام امنیت و آرامش داخل کشور را مرهون تلاش سربازان گمنام هستیم که خطر را به جان می خرند تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با تأکید بر اینکه امنیت، محصول جمعی است، افزود: گروهی در کردستان ایجاد شده بود که نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان را به شهادت رساند که در همین دو سال، آنها را دستگیر کردیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: این گروه 20 دیگ زودپز را به صورت بمب دست ساز درست کردند تا در جاهای مختلف منفجر کنند اما این بمب ها کشف و خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت به آنها وظیفه ماست، افزود: به هر فرد بیگانه ای که وارد کشور شود اشراف داریم و تحرک او را زیرنظر قرار می دهیم و اگر ببینیم که قصد جاسوسی دارد با او برخورد می کنیم.


  • ali alizade